Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
- Zalecamy zajrzeć do „Podręcznik użytkownika”. Link do pobrania podręcznika jest w opisie urządzenia.
- Uzyskać wsparcie w „Dział Pomocy Technicznej” (przygotować nr seryjny urządzenia, data zakupu z faktury).
- Pisemnie zgłoszenie pod adresem supportpl@lexmark.com.
- Telefonicznie 12 2901 405.
- Kolejne kroki zgodnie z zaleceniem serwisu.
- Formularz reklamacji znajduje się tutaj.
- W przypadku „Powód reklamacji:”- „produkt uszkodzony lub niesprawny”, proszę wczytać plik z historią zgłoszenia serwisowego w Lexmark (mail zapisać na dysku).
ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy)
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Konsument, który zawarł umowę poza lokalem Sprzedającego może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru.
- Formularz zwrotu znajduje się tutaj.
- Zwracany towar musi być pełnowartościowy (kompletny, w oryginalnym opakowaniu). Szczególna uwaga do tonerów i bębnów, plomby autentyczności nienaruszone. Tak to powinno wyglądać - zobacz w nowym oknie.
- Zwroty towarów niespełniających wymogów z pkt. 3, aktualnie nie są przyjmowane. (procedura w przygotowaniu).
OPIS PROCESU ZWROTU SPRZĘTU USZKODZONEGO PRZY DOSTAWIE (30 dni od daty zakupu)
- Aby usprawnić obsługę klienta, firma Lexmark utworzyła opis procedury zwrotu sprzętu dostarczonego z wadą i sprzętu wadliwego przeznaczonego dla klientów końcowych.
- W przypadku wykrycia wadliwej drukarki użytkownicy końcowi powinni skontaktować się z infolinią firmy Lexmark przed odesłaniem wadliwego urządzenia do resellera/partnera serwisowego, u którego dokonano zakupu (przygotować nr seryjny urządzenia, data zakupu z faktury).
- Pisemnie zgłoszenie pod adresem supportpl@lexmark.com.
- Telefonicznie 12 2901 405.
- Opis procedury znajduje się tutaj (nowe okno).